7 lipca 2013

Na biało

Moje pierwsze druciane wypociny nie były oszałamiającymi sukcesami. Przeważnie wychodziły mi jakieś "dziwadła", które można było nosić tylko koło domu i też, jak nikt nie widzi. Nauczyłam się jednego: jeśli się robi biały sweter dla dorosłego osobnika, to trzeba naprawdę przemyśleć wzór żeby nie wyszedł obciach. Chyba najlepszy byłby po prostu prosty sweter. Biały kolor jednak najlepszy jest dla dziewczynek, albo na białe bluzeczki na lato zrobione z bawełny. Na razie, już więcej nie szaleję z białym, co nie znaczy, że więcej nie będę.


 wzór wzięty z książki "New England Knits"




No i chyba muszę jeszcze dodać, że to było tak, że zrobiłam sweterek, ponosiłam, sprułam, zrobiłam drugi, sprułam, itd., aż w końcu miałam po dziurki w nosie tego białego.

Ten był robiony już trochę później, ale też niewypał.

2 komentarze: