25 listopada 2013

Oliwka dla Oliwiera

Z tego co zostało z poprzedniego projektu [i jeszcze zostało] wydziergałam zapinany sweterek dla 2,5-letniego brzdąca, na zamówienie.
Druty 5 i 4,5mm, włóczka Mimoza Natura, kolor oliwkowy.

Wpadłam na pomysł robienia obydwóch rękawków razem. Szybciej, pewniej i równo.

Już od dawna chciałam mieć takie specjalistyczne szpilki [szpile, bo są wielkie] T-Pins do blokowania. Zauważyłam na blogach dziewiarek w Ameryce, że one właśnie takie mają i  im ich zazdrościłam. W Londynie w sklepach takichże nigdzie nie było więc zamówiłam sobie je przez internet. Pomimo chwili napięcia gdy szpile zaginęły gdzieś w czaso-przestrzeni między mną, a listonoszem, paczka w końcu dotarła i jestem dumną i zadowoloną posiadaczką T-szpilek. Tadamm :-]

                                         blockowanie

                                         susenie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz