20 grudnia 2013

Uniwersalny Kocyk Przenośny

Mój pierwszy najpierwsiejszy kocyk! No coż, nie będę się chwalić, ale...
100% wełna! A dokładnie: Simply Wool Yarn [ www.knitshop.co.uk ]. Druty 5,5mm.
Uniwersalny Kocyk Przenośny nadaje się na przykrycie zmarzniętych plecków, zmarzniętych nóżek, albo do łóżeczka lub wózeczka dzieciaczka, albo... do przykrycia kawałka siebie w podróży autokarem lub pociągiem..., bo jest przenośny! :-] i uniwersalny i lekki i ciepły!
Dawno kupiłam tę włóczkę i DŁUGO nie wiedziałam co z tym zrobić. Już byłam na krawędzi wyczerpania myślowego [co z tego zrobić?] i w sumie się poddałam, gdy z samego wczesnego rana przyszło mi do głowy, że kocyk! Z samego wczesnego rana zawsze przychodzą dobre pomysły :-]
Nie brałam się wcześniej za robienie kocyków, bo wydawało mi się, że to wielka i żmudna robota [może czasami tak jest], ale ten poszedł mi nad wyraz szybko i przyjemnie. Nie było żadnego problemu. Fakt faktem, że nie jest zniewalająco wielki - 1m/55cm, ale na przykrycie kawałka siebie gdzieś, w sam raz!
No i to 100% wełny? Czegóż więcej trzeba? [Może tylko gorące kakao i fajny film :-]]



 Kocyk w całej swej rozpiętrzności i wspaniałości.

 Miś weteran robi za dzieciaka.
 
                                                             Kizi-Mizi mówi: hello 

Londyn nocą. Zdjęcie zrobione z One Tree Hill [ ale tak naprawdę jest tam więcej drzew, statystyki kłamią ].

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz