15 marca 2014

Washington Square Cardigan

Moje pierwsze dzieło z książki. " Metropolitan Knits. Chic disigne for urban style" - Melissa Wehrle.
Super książka z projektami do dziergania.

Mój sweterek, to "Washington Square cardigan". Robiło się go szybko i przyjemnie na drutach 6 i 5.5mm.
Włóczka Life Chunki [granatowa] i James G.Brett Chunky z zawrotną ilością merino - 10%!


 "Metropolitan Knits"
Tu dziewuszka pokazuje "mój" sweterek. 



 W mojej wersji ażurowego wzoru nie ma dziur. No i dobrze, bo po co mi dziury wielkości palca [zrobione drutami 6mm] w grubym, zimowy swetrze. Trochę się mija z celem. Jak widać na obrazku, moja wersja prezentuje się bardzo ładnie [mówiąc nie skromnie ;-].



4 komentarze:

  1. Super wyszedł .Identyczny (gdyby nie kolorystyka) jak w książce!!! Fajnie !!! Ja np.zawsze sobie sama wymyślam projekty i nie umiem z książek robić,a czasem by się przydało!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami robię sama, a czasami lubię z książki. Jak coś robię z książki, to zazwyczaj jest mi trudno trzymać się ściśle "ich" wzorów bez wtrącania jakiejś swojej inwencji twórczej, ale tym razem się udało. Często nauczę się z książki tak "technicznie", jak robić jakiś sweter [np. raglan], a potem powielam z różnymi moimi pomysłami wzorów i rozmiarów. Cieszę się, że mój sweterek się podoba. Dziękuje. Czasami lubię zrobić coś z książki, bo po prostu podobają mi się ich propozycje. :-] Też pozdrawiam :-]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę książkę! Faktycznie jest super! Dzisiaj jestem tu u Ciebie po raz pierwszy i zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zostań, zapraszam :-) Wszyscy goście bardzo mnie cieszą. Teraz pracuję na następnym projektem z tej książki - Atrium Cardigan. Będzie na lato, jak znalazł. :-)

      Usuń