8 kwietnia 2014

Śnieg na wiosnę

Czyli sweter dla facecika. Niestety nie mogę teraz zrobić zdjęć na modelu, ponieważ nie ma modela na podorędziu, ale będzie. Z tym, że będzie albo w w tym tygodniu, albo za kilka tygodni i dopiero wtedy strzelę mu sesję fotograficzną. Oczywiście sweterek jest dla Niego [tegoż modela]. Aczkolwiek boję się, że  może być mały. Co prawda Model jest drobniutki, ale bary to ma... barczyste, a sweter akurat w barach wyszedł wąski. No cóż, najwyżej sama będę nosić, a Modelowi zrobimy nowy. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.



 Jak pewnie niektórzy wypatrzyli swoim sokolim wzrokiem... ściągacze są z innej włóczki. Dostałam napadu histerii, że mi nie starczy włóczki [miałam tylko 4 motki 200m] i zrobiłam ściągacze czymś innym. Na koniec okazało się, że mi zostało białego akurat tyle, że by starczyło na ściągacze [chyba]. No, ale kto to może wiedzieć takie rzeczy. Zielonego zostało tylko ciutke.

A tu śnieżek na trawce! 

 Włóczka Polo Natura 50% wełna. Druty 4,5 i 5mm.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i kolorowy taki wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, taki wiosenny :-]. Ten osobnik, dla którego zrobiłam ten sweter, lubi kolorowe sweterki i to najlepiej w paski. Natomiast nie lubi jakiś różnych dziwnych fasonów, a szczególnie pod szyją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny śnieżno-trawiasty!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fajny pasiasty ! Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :-] Wesołych Świąt, ja też życzę!

    OdpowiedzUsuń