27 kwietnia 2014

Wesołe lato

Zrobiłam sobie sweterek na lato do latania.
Bardzo lubię tę włóczkę. Już raz robiłam z niej skarpetki. Mięciutka i milutka.
Sidar. Crofter Dk. Fair Isle effect Dk. 50g, 170m. 60% akryl, 25% bawełna, 15% wełna. Druty 4,5 i 4mm. Zużyłam 4 motki i trochę.



Nie cierpię przyszywać guzików. Już nawet zszywanie boków i rękawów nie jest dla mnie aż taką tragedią, choć zawsze przeraża mnie ilość czasu i pracy, którego trzeba na to poświęcić, ale jak się już zacznie to idzie. Przyszywania guzików nie znoszę od początku do końca. Choć same guziki są ciekawostką historyczną. Przysłała mi je mama. Mają 30 lat, kupowane jeszcze w latach 80-tych! Pamiętam je z dzieciństwa. Zawsze lubiłam sie bawić mojej mamy guzikami. Moja mama nie robiła zbytnio na drutach, ale dużo szyła. Jak mi je przysłała, to były wszystkie przewleczone i zwiazane pomarańczową nitką, którą sama na nich zawiązywałam żeby były razem i się nie pogubiły, gdy byłam dzieckiem! Cieszę się, że w końcu zostały użyte. Lepiej później niż wcale :-]

Już przyszyte, uf.

Motyw dekoracyjny na rękawie.





4 komentarze:

  1. Bardzo fajny i kolorowy a te guziki idealnie do niego pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Guziki miałam pierwotnie dać w takim bardzo bladym różu, ale jednak uznałam, że te guziczki [pomarańczowe] będą ładnie ożywiać sweterek. Dzięki :-]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek, guziki dodają mu pazurka :) Świetna włóczka, bardzo dobrze w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń