6 czerwca 2014

Dziwoląg

... a miało być tak pięknie..., a wyszedł dziwoląg.
Choć nie jest aż tak bardzo tragicznie, ale ... miało być piękniej. Cały czas zdobywamy doświadczenie. Zabieramy się za różnorakie nowe wzory i wychodzi co wychodzi. Trzeba mieć z 20 lat doświadczenia dziewiarskiego żeby zawsze wychodziło idealnie pięknie [są tacy]. Ja mam zaledwie 2/3 lata doświadczenia dziubania sweterków więc proszę nie strzelać.
Jak by nie było, jest co jest. Chodzić w tym będę... po domu.


Właściwie, to nie było by tak źle, tylko że sweterek wyszedł trochę na mnie za duży w barach. Normalnie, to bym go wepchnęła mamie, ale ona już trochę kręci nosem i mówi mi, że mam Jej nie przysyłać tylko sprzedawać na ebaju. Chyba, po prostu już nie mam więcej miejsca w szafie, [jak każda szanująca się kobieta]. Ja też nie mam miejsca w szafie, dlatego jej wysyłam... [poniekąd].


Wzorek bardzo prosty, ale... jak tak sobie siedziałam i dziubałam z jednym okiem wgapionym w tv/youtube, to mi się czasami mylyło i wzorek w pewnych momentach jest jakby... urozmaicony :-]. Jako, że sweterek jest dziwoląg, to i wzór nie może odbiegać. Generalnie, sweter na drutach, to manualne dzieło artystyczne i nie musi być perfekt, ...bo to nie robiła fabryka itd. i na tym ten urok polega.


Włóczka  Life Dk by Stylecraft, 75% akryl, 25% wełna. 100g/298m [zużyłam 3 motki]. Druty 4mm.





Mam zrobione zdjęcie na sobie, ale nie pokażę...
...bo wyszło zamazane. W najbliższym czasie zrobię jakieś nowe i jak nie wyjdzie zamazane, to pokażę.


4 komentarze:

  1. Podoba mi się faktura tej włóczki a sam sweter jest bardzo fajny i mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. wzięłam się w końcu za opis, jak ja robię skarpetki. Nie długo pierwsza lekcja - palce :-]

      Usuń
    2. O kurczę to dobrze że mam pół szafy włóczek:) coś na skarpetki na pewno się znajdzie:)

      Usuń
  2. Dzięki. Zapomniałam dopisać, że rodzaj tej włóczki, to tweed :-] Mam jeszcze taką fioletową, ale tylko 2 kłębki i czekam, jak rzucą nowe na sklep, bo teraz już nie ma więcej.

    OdpowiedzUsuń