7 czerwca 2014

Ja też sobie zrobiłam markery

Moje nowe markerki.
Zainspirowana do działania stroną Szyleczko postanowiłam, że czas zrobić sobie jakieś fajne markery.
Wybrałam się do koralikowego sklepiku i zakupiłam koraliki i kółeczka. Narzędzia już miałam, bo kiedyś się bawiłam w robienie kolczyków, bransoletek itp.
Porobiłam sobie na razie tylko kilka.






Polecam bloga Szyleczko gdzie są objaśnienia, jak sobie zrobić markery / zaznaczniki Lekcja 1Lekcja 2Lekcja 3


Te koraliki czekają na swoją kolej.


Moje narzędzia :-]

Mój kwiatek :-]

4 komentarze:

  1. Ale super Iza!!! Świetne są!!! Mam nadzieję, że będą dobrze służyć :) Dziewczyny obawiały się, czy nie będą haczyć włóczki, a Ty widzę potwierdzasz, ze nie haczą :) Może mogłabyś podlinkować tutaj?
    http://szydeleczko.blogspot.com/2014/06/jak-zrobic-markery-dziewiarskie-cz3.html
    Bawiłaś się w kolczyki i bransoletki? Tobie w takim razie te tutoriale w ogóle nie są potrzebne!
    Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! :-] Dzięki. Sorry za kiepskie zdjęcia. Tak, kiedyś robiłam kolczyki i bransoletki i bardzo to lubiłam i bardzo mnie wciągnęło, ale później przestałam [dzierganie wciągnęło mnie bardziej :-]]. Ja zawsze wiedziałam o tym robieniu markerów tylko mi się nie chciało, a twój post dał mi kopniaka żebym sobie w końcu zrobiła :-]. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. I pomyśleć, że u mnie za markery robią spinacze do kolorowe do papierów:))

    OdpowiedzUsuń
  4. można też zawiązywać kolorowe włóczki :-] jako zaznaczniki

    OdpowiedzUsuń