17 lipca 2014

Brattleboro Hat

Kolejna czapka [ewidentnie mam fazę na czapki]. Tym razem z książki z robótkami "New England Knits. Timeless knitwear with a modern twist", Cecily Glowik i Meliss LaBarre i ravelry.

Czapka zrobiona z jakiejś resztki [chyba częściowo alpaka] na drutach 5mm.




No dobra, dobra... Źle zrobiłam czubek..., bo się zagapiłam w telewizor i zamiast redukować oczka w każdym rzędzie, ja redukowałam w co drugim. Jak się zreflektowałam, to już nie chciało mi się pruć i dopiero samą końcówkę zrobiłam poprawnie.
Wyglądam, jak bym miała bandaż na głowie ;-]


No i na koniec, oto co przyszło do mnie dzisiaj pocztą!
I am so happy :]]]]
"Botanical knits. Twelve designs inspired by trees and foliage", Alana Dakos.
Uwielbiam jej bloga i jej projekty.

4 komentarze:

  1. Kolejna świetna czapa i chyba podobną sobie zmajstruję:)) A Ty wiesz że mamy lato??? Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że mamy lato :]]]]]]]] i chyba dlatego nie chce mi się robić dużych projektów. Jeden sweterek już prawie kończę, został mi tylko jeden rękaw, który robię z prędkością 5 rzędów na tydzień, bo tak bardzo mi się chce. Drugi sweterek leży totalnym odłogiem. Teraz mam fazę na czapki :]]

    OdpowiedzUsuń
  3. O rzeczywiście masz fazę, ale jaka ona pożyteczna, fajne te wzory! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń