8 lipca 2014

czapki magnolie

Znalazłam na internecie przepis na czapkę Magnolia i bardzo mi się spodobał. Już dawno chciałam zrobić tę czapkę, ale byłam zajęta dzierganiem sweterków [ w sumie nadal jestem, ale zrobiłam sobie przerwę].
Robi się łatwo, szybko i przyjemnie. Tylko ostrzegam: wychodzi duża czapa na duży łepek.
O to przepis tzn. strona z której można ściągnąć przepis/wzór/pattern.



Niebieska jest zrobiona z Wendy Aran, 25% wełna. Na drutach 5mm [ściągacz] i 5,5mm.
Brązowa z połączenia dwóch nitek Ice Yarns, merino gold batik, 40% wełna na drutach 5,5 i 6mm.

















Nasza pogoda:

4 komentarze:

  1. Czapki są bardzo ładne i oba zakończenia mi się podobają:) To ja od razu napiszę, że w czwartek rano wysyłam paczuszkę i jak dostaniesz to napisz mi maila żebym się nie martwiła:) Wrzuciłam tam to i owo mam nadzieję, że się spodoba:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci kochana Basieńko. Będę czekać i natychmiast ci napiszę. xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne czapki, ale jeszcze nie pora na ich noszenie (na szczęście). Za to na dzierganie zawsze jest pora ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jest! Kazda pora jest dobra na dzierganie.

    OdpowiedzUsuń