30 lipca 2014

Dzień 2, Tamiza

Drugiego dnia moich wakacji wybrałam się na wycieczkę łodzią po Tamizie. Zawsze chciałam się "przepłynąć" i w końcu moje marzenie się spełniło. Wsiadłam do łodzi [Thames Clipper] w Greenwich, a wysiadłam przy Embankment, czyli tam gdzie Big Ben i London Eye.

 
Greenwich.
 Na pokładzie klipera. 







Tower Bridge




 Ten okrągły budynek po lewej, to City Hall [ratusz].


 London Bridge

 Tate Gallery [Galeria Sztuki Nowoczesnej, bardzo fajna, polecam] i Millenium Bridge [tylko dla pieszych].


 London Eye

                                                          Koniec podróży, wysiadka.

 
 Big Ben


Pa, pa kliper. [ten płaski z niebieskim dachem :-]
Przyjemnie było na twoim pokładzie :]

Mój kliperek odpłynął, a ja zostałam na brzegu. Wspaniała wycieczka :-]]]



2 komentarze: