9 lipca 2014

Śnieżka

Śnieżka miała przygody. Najpierw nitka się skończyła, nie było w sklepie, trzeba było zamawiać na internecie, potem było czekanie na blokowanie, bo nie było czasu i sposobności,  potem nie było pogody, [nadal nie ma] i koniec końców zrobiłam sesję foto w domu.
Acha, no i jeszcze zapodziały mi się banderolki i mogę tylko powiedzieć, że sweterek zrobiony na drutach 4,5mm i 3,75mm [ściągacz]. Połączone razem dwie włóczki. Jedna 80% moher, druga baby akryl.









Ciepły i gryzie :-]






Dopiska:
Znalazły się banderolki z włóczek!
- Wendy Air. 70% moher, 30% nylon. 25g/200m, 3,25-5mm
- WonderSoft [by Stylecraft], 100% akryl. 100g/422m, 3,5mm.


5 komentarzy:

  1. Wspaniały efekt uzyskałaś!!! :) Pięknie Ci w nim - idealnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wymyśliłaś warkocze z przodu:) podoba mi się i fajny jest ten włosek. Paczka wysłana:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia na człowieku zawsze najlepiej oddają urodę dzianinki :) Ślicznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję moje kochanieńkie. Wzoru ja nie wymyśliłam, wzór stary jak świat. Bardzo go lubię i często używam. Mogę podać.

    OdpowiedzUsuń