2 sierpnia 2014

Dzień 5, Wetlands

Piątego dnia moich wakacji wybrałam się zobaczyć Mokradła. Piękna przyroda i różnorodne ptactwo z różnych stron świata [Afryka, Syberia, Kanada, Iran], głównie kaczki i gęsi i dwa czarne łabędzie.





 Były tam wybudowane takie domki z których można było obserwować wodne ptactwo.


Nie wszystkie zdjęcia są wyraźne, bo robione na dużym przybliżeniu.












 O i wydry też były :]

Czarny kaczor! :] [chyba samiec, a brązowa, to chyba samiczka]. Ta parka cały czas trzymała się razem. Wszędzie pływali i łazili razem.

 Pałac dla ptaszków.


2 komentarze:

  1. Ta para kaczek na przedostatnim zdjęciu to biegusy ja mam takiego samego ciemnego samca ale nie mam niestety samiczki do niego:) One są bardzo śmieszne a moi znajomi przezwali mojego kaczorka pingwinek:)) Ogólnie kaczki mam o gęsi uwielbiam ale nie mam na nie miejsca:)) Brakle super wyglądają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czarny kaczorek mi się bardzo podobał. Były tam opisy tych różnych kaczek, ale nie chciało mi się czytać. Kaczuszka z małymi na drugim zdjęciu jest z Syberii. Będę tam szła jeszcze raz z koleżanka, to dokładnie poczytam. Generalnie trudno było im robić zdjęcia, bo jak tylko widziały człowieka, to uciekały.

    OdpowiedzUsuń