21 września 2014

sweterek Open Air

Open Air Pullover Melissy Wehrle.
Zabrałam się za niego ambitnie, na drutach 3,25mm [ściągacz] i 3,5mm i podoba mi się efekt końcowy. Głównie z powodu włóczki, która pomimo iż jest dość cienka, to jednak skończony projekt zdaje się być puszysty, mięciutki, naprawdę przyjemny.

Rękawki są takie nie do końca, choć i tak zrobiłam je 4cm dłuższe niż w projekcie. Założenie było, że mają być długie na 33cm, moje są 37cm. Nie przepadam za rękawami 3/4, ale doceniam ich ładny wygląd, dlatego zrobiłam moje takie ni w 5, ni w 9, takie nie do końca... i jestem zadowolona :]





No i jednak przód się trochę rozłazi więc musiałam spiąć broszką.



Włóczka Ice Yarns, Artic Merino. 48% merino, 50g/300m. 3,5mm.


1 komentarz:

  1. Ciekawy krój podoba mi się:) Rękawów 3/4 też nie lubię jakoś mi do niczego nie pasują:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń