13 grudnia 2014

czerwony Mikołaj

Oto wydziergany "czerwony Mikołaj" na prezent na Gwiazdkę. Nie powiem teraz dla kogo, ale mam nadzieję, że będzie się podobał i że będzie pasował.
Troszkę się przy nim namęczyłam. Głównie dlatego, że dziergałam na drutach 4mm, które nie są właściwie aż tak cienkie, ale mi się najlepiej dzierga na 4,5mm. Korpusik ze wzorkiem mi się fajnie robiło, a potem już mi się nie chciało i chyba przez miesiąc w ogóle nie dziergałam, ale w końcu się wzięłam i skończyłam. Rękawy poszły mi całkiem szybko.
Acha i jeszcze czapka, też mikołajowa, też na prezent, ale dla innej osoby.
Uch, chyba dzierganie prezentów mam z głowy. Chyba, że coś jeszcze mi przyjdzie do głowy.







Ten wzór na czapce, to wzór nordycki  Ruth's Cap i zrobiłam go z patrzenia i z tej samej włóczki co sweter, tylko podwójnej, żeby było cieplej.

 Włóczka Ice Yarns, Cashmere Gold. 5% kaszmir, 55% wełna, 40% akryl. Druty 4mm.
Czapka, druty 5mm.

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wygląda a gdzie można znaleźć schemat wzorku? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Schemat wzorku jest z książki ze schematami więc nie wiem czy i gdzie można znaleźć na internecie. Spróbuje przepisać na mojego bloga. Jest łatwy, tylko prawe i lewe.

    OdpowiedzUsuń