25 stycznia 2015

Yes!!

Wreszcie udało mi się naprawić problem!
Właściwie, to go nie naprawiłam tylko ominęłam.
Wydaje mi się, że to nie był problem z moim blogiem, tylko z Internet Explorer, który blokował wysyłanie zdjęć na bloga. No więc... zmieniłam przeglądarkę i teraz wszystko działa. Cieszę się bardzo. Dużo czasu spędziłam na szukaniu problemu i rozwiązaniu go i dużo frustracji przy tym było.
Mam duzio do pokazania wydzierganych projektów [w tym jeden sweterek!] więc niedługo będą się pojawiać nowe posty.
Pozdrawiam ! :-DDD

Ps. Dzięki Bogu, że nie musiałam zakładać nowego konta i bloga.
Ps. Na zdjęciu czapka skrzata! 

3 komentarze:

  1. Fajna czapa:) Czekam na wpisy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się razem z Tobą :-) Czapka rewelacyjna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń