25 stycznia 2015

Irlandzkie wzory

Dla uczczenia mojego znowu działającego bloga, zaczynam od wisienki na torcie: sweter z irlandzkimi warkoczami!
Już wcześniej próbowałam dziergać sweterki z warkoczami. Raz nawet wydziergałam dwa białe, ale później sprułam, bo mi się właściwie za bardzo nie podobały. Jeden szary, którego wydziergałam pół, ale też sprułam, nie pamiętam dlaczego.
Tym razem byłam zdeterminowana żeby skończyć i żeby było wszystko ok i jestem bardzo z niego zadowolona. Nie jest perfekt, ale podoba mi się, lubię i noszę :]







 
Włóczka YarnArt Shetland, 30% wełna, 70% akryl, 100g/200m, druty 4,5mm
Zużyłam 4,5 motka.



7 komentarzy:

  1. Sweterek bardzo mi się podoba, śliczny kolor i ładny wzór. Pięknie na Tobie się układa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :] pozdrawiam :]

      Usuń
  2. Wspaniały sweterek :-) Świetny fason i moje ulubione warkocze... Że nie wspomnę o ślicznym kolorze ;-)
    Najważniejsze, że Tobie się podoba i że go nosisz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest zrobiony idealnie i ładnie na Tobie leży:) A do niego pasuje wrzosowa chusta ode mnie:) pozdrawiam zimowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszedł fantastycznie, co może się w nim nie podobać?:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje kochanieńkie, dziękuje wam serdecznie za te przemiłe wpisy! Bardzo lubię mój nowy sweterek i nosiłam go przez cały weekend dumna i blada! ;-] Basiu masz rację. Pięknie i cieplutko w Twojej chuście :-] Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzka! Po pierwszym zdjęciu myślałam, że to dziecięcy model, a tu - masz! Świetna!

    OdpowiedzUsuń