13 stycznia 2015

strzała

Machnęłam sobie, z wielką ekscytacją, skarpetki nowym sposobem!
Sposób bardzo prosty i prawdopodobnie "podstawowy", ale ja go nie umiałam.
Widziałam już wcześniej wielokrotnie skarpetki robione takim sposobem i też chciałam się go nauczyć.
Mały kursik znalazłam tu

Kształtem przypominają strzałki.

Machnęłam sobie tylko taki mały wzorek rąbu. Właściwie nie siliłam się na jakieś większe wzory, bo to moje pierwsze skarpetki tym sposobem i przede wszystkim chciałam zobaczyć jak się je robi.


 Śmieszne, sterczące, trójkątne piętki.

Fajny jest ten sposób dziergania skarpet. Podoba mi się. Będę sobie tak czasem dziergać.



 Zostawiłam sobie moje świąteczne lampki, bo mi się podobają.

Włóczka Debbie Bliss Merino. Druty 3,5mm

<-- Strzała! -->
^-^

5 komentarzy:

  1. Fajne są, jak elfie butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe! Śliczny kolor i świetny sposób ich dziergania :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń