7 lutego 2015

truskawkowo-malinowy

Czerwony sweterek z paskami. Wygląda jakby pachniał truskawkami i malinami.
Co to dużo pisać, jaki jest każdy widzi :


Natomiast mogę napisać, jak widać na obrazku w tle, poniekąd zima zawitała do Londynu. Słabiutka, jak jednodniowe niemowlę. Poprószyło, poprószyło i zdechło. Po półgodzinie było po sprawie. Śnieżek stopniał i zostały tylko mokre chodniki..., ale ja i tak się cieszyłam,... juhu, prawie jak Polska ;]



Wracając do sweterka. Włóczka mięciusia i milusia i ogólnie całkiem przyjemna. Już raz robiłam sweter z tej włóczki ten o. Nosi się go całkiem fajnie, aczkolwiek się trochę rozciąga [50% akryl :[






 Włóczka Wendy Mode, 50% merino wełna, 50% akryl, 142m/100g. Druty 4,5mm

Tyle mi zostało co mi napadało... 

4 komentarze:

  1. Świetny sweterek idealny na Boże Narodzenie:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek :-) Świetny pomysł z pasami - rewelacyjnie wygląda :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń