21 marca 2015

kardigan Fuksja

Dostałam od mamy piękną włóczkę w kolorze fuksji. Trzymałam ją jakiś czas żeby wydziergać z niej coś wyjątkowego, bo włóczka jest tego warta [100% wełna].
Nie wiem czy to co wymyśliłam i wydziergałam jest wyjątkowe, ale mi się podoba i jestem zadowolona :-]



Sweterek jest na mnie trochę za duży, dlatego nie robiłam zdjęć na sobie. Prawdopodobnie swetereczek pójdzie na prezent.


 Włóczka: Himalaya Efsun. 100g/170m. 100% wełna. Zużyłam 4,5 motka. Druty 5mm.

Skończyłam ten sweterek i obecnie nie mam nic na drutach. Gdy go dziergałam, miałam mnóstwo pomysł na nowe projekty, ale gdy skończyłam, to nie chciało mi się nic nowego nawijać na druty. W międzyczasie, w życiu prywatnym, dostałam dewastującą wiadomość, o której teraz nie będę pisać, ale odechciało mi się w ogóle wszystkiego.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł ci ten sweter :) Oby inspiracje i wewnętrzny spokój szybko powróciły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze mam identyczne guziki w domu:) Sweter jest cudny i bardzo podoba mi się ta przeplatanka warkoczowa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo lubię te guziczki, pasują do wszystkiego.

      Usuń
  4. Czysta zywa energia! Wooow

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Cudowny kolor i śliczne warkocze :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń