7 kwietnia 2015

czapka na kwiecień

Kwietniowa czapka z warkoczami i ryżem, choć ja osobiście nazywam wzór ryżu  -groszkiem, bo tak mi się bardziej podoba. Do kolekcji 12-czapek-w-jeden-rok.

Dziergałam tę czapkę dla siebie, ale wyszła duża więc poszła do mojego kolegi. Wydaje się, że wygląda dziewczęco, ale mojemu koledze się podobała i nosi z dumą :]


Włóczka Rooster almerino dk, 50% alpaka, 50% merino. Druty 4mm i 4,5mm.
Wełenka jest przecudowna. Mięciutka, przyjemna do dziergania i noszenia.

Pozdrowienia od skrzata.

12 komentarzy:

  1. Rewelacyjna czapka :-) Świetne połączenie wzorów :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzacik pobił Twoją czapkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzacik jest superaśny. Jego angielskie imię, nadane przez mojego przyjaciela, jest Eddy, a polskie imię, które ja mu dałam - Franuś! Moje lepsiejsze :D pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ile ten Franuś kosztował? Pod moimi choinkami by ładnie taka zgraja wyglądała:))

    OdpowiedzUsuń
  5. O dziwo bardzo tani - 3 funciaki, kupiony w sieci sklepów Tiger. To chyba duński sklep i chyba mi się wydaję, że te sklepy też są w Polsce. Były tylko 3 do wyboru i mój wydawał się najbardziej OK :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna! Ładne zdjęcia z nią zrobiłaś ;-) to zawsze moja pięta Achillesowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że czapka uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super czapa :) Warkoczowe czapki są uniwersalne wiec kolega może w niej śmiało śmigać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, warkocze zawsze świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna czapka! Te dwa wzory wyglądają razem ślicznie!

    OdpowiedzUsuń