25 kwietnia 2015

The Regent's Park i morze tulipanów

Dziś wybrałam się na spotkanie z przyjaciółką i poszłyśmy pospacerować po pięknym Regent's Park. Nawet się nie spodziewałam zobaczyć tylu kwiatów i różnorakiego ptactwa więc tym bardziej wycieczka była udana. Pogoda była piękna, słoneczna i nawet całkiem ciepło.

Najpierw muszę poinformować, że Regent's Park znajduje się przy stacji metra Baker Street, a przy tej stacji znajduje się muzeum Sherlocka Holmesa!
Przy wyjściu ze stacji stoi jego pomnik:

Trochę kiepsko widać, bo zdjęcie pod słońce.

Usiadłyśmy sobie z koleżanką na ławeczce i wesoło gaworząc obserwowałyśmy lokalne ptactwo:




Masz amciu?

Jedna ptaszyna [gęś] strzelała śmieszne pozy:


Potem ruszyłyśmy szacowne d...i i podreptałyśmy generalnie przed siebie.

Zrobiłam zdjęcie listkom w fontannie, bo mi się bardzo podobała ich zieloność w słońcu ... i na wodzie.

 A potem zaczęło się wielkie pstrykanie pięknych tulipanków :-]




Prawdziwa piękność :]


Tu zrobiłam zdjęcie biało-czerwonym tulipanom z wiadomych względów... :]




Chatka ogrodnika :]


Kolejne śliczności.

2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia - wspaniały spacer :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaki ładne ale moich malutkich kaczek nie przebiły:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń