10 maja 2015

liliowy

Kupiłam tę włóczkę półtora roku temu jako własny i osobisty prezent pod choinkę. Od tego czasu leżała i czekała na coś specjalnego. Parę różnych projektów przewinęło się po drodze w mojej głowie, jak i również w różnych książkach i internecie.
W końcu postanowiłam wydziergać coś prostego i ładnego...




Włóczka Sublime, extra fine merino wool dk.
50g/116m, zużyłam 9-ęć motków.
100% merino, druty 4mm.
Trzeba uważać, bo po namoczeniu bardzo się rozciąga. Mam jeszcze jeden komplet takich włóczek na jeden cały sweter i jak wykorzystam ten zapas, to już więcej nie będę kupować 100% merino. Wolę jakąś mieszankę.



4 komentarze:

  1. Śliczny sweterek :-) Wspaniały kolor i przepiękny fason - bardzo mi się podoba.
    Rewelacyjnie na Tobie leży :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pozdrawiam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Bardzo piękny ażur wykorzystałaś do sweterka:) Jeszcze takiego nie widziałam a 100%-wa wełna rozciąga się dość mocno bo mój płaszczyk też się trochę "rozbył" po praniu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń