10 czerwca 2015

margaretka

Widziałam na internecie taki motyw: ażur z tyłu i gładko z przodu, a dokładnie ten biały sweterek - Aggie. Bardzo mi się to podobało, ale żeby nie było nudno dziergać, to machnęłam sobie z przodu jeszcze taki "krawacik". Wzór ażuru stary jak świat i chyba dobrze wszystkim znany.
Kolor ciemno żółty, prawie jak margaretka. Zdjęcia margaretki nie mam, ale mam inny podobny kwiatek :]

 Z przodu

Z tyłu

Z przodu  

Z tyłu

Z przodu i z tyłu, plus kwiatek, który pozuje w zastępstwie.

Z jednego boku, z drugiego boku.

Wariacje na temat.

Włóczka: Jarol Heritage, 55% wełna, 25% akryl, 20% nylon.
Beż: 50% alpaka, 50% merino.
Druty: 4,5mm
Końcówkę mam innym kolorem,.... zgadnijcie dlaczego ;]
Sorry, ale nie mam zdjęć zbliżeń, jakoś tak wyszło. Może później dopstrykam.


3 komentarze:

  1. Wspaniały sweterek :-) Świetne ażury i cudny kolor - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonany i w ładnych kolorach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń