28 lipca 2015

Hej, summer!


Lato? Hmm... na dworze z jakieś 17-18 stopni w porywach do 20, ale co tam - Happy summer!
Jeśli truskawki są [w sklepie], to znaczy, że lato też jest :-]


Mój letni projekt z bawełny, który chcę wydziergać i ciesze się że "to" dziergam, ale idzie mi tak powoli. Kilka rzędów dziennie. Może dlatego, że to bawełna i jakoś tak inaczej niż z wełną? Nie wiem, ale jestem zdeterminowana.


Drugi projekt narzuciłam na druty wczoraj wieczorem i tyle wydziergałam do północy. Idzie mi radośnie i szybko, pomimo iż trudno się robi takie wzorki z dwóch kolorów nitek i efekt nie jest zbyt cudowny, ale skończę to to i będzie cool.


Na koniec pisania i komponowania tego posta po truskawkach została tylko pusta miseczka i urocze wspomnienie :-]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz