18 lipca 2015

Liliowy diament

Zaczęłam dziergać z tej włóczki zupełnie inny sweterek, ale mi nie wychodził. Sprułam i szybciorem wydziergałam "coś" innego. Taka bluzeczka/sweterek. Trochę taka przykusa, ale nie za mała, powiedziałabym: przylegająca. No i w porządku. Trochę było mi nie przyjemnie robić zdjęcia w takim pełnym słońcu. Jednak, częściowo wełniany sweter w lato, to za gorąco. Może dlatego te zdjęcia nie są zbyt świetne, bo już więcej nie chciałam pstrykać, a potem nie było z czego wybierać. No, ale coś jest i ok :-]

 Przód i tył.

 Wzorek diamentów [tak to sobie nazwałam].

Jakoś tak wyszło, że sweterek częściowo podobny do tego liliowego, ale zupełnie inna włóczka i wzorek też inny. Chyba zaczynam się powtarzać i nie mam ostatnio polotu.

Włóczka: IceYarns, Donna Wool. 40% wełna, 60% akryl. Druty 4,5mm. Zużyłam prawie 4 całe kłębki [1 kłębek: 50g/165m]. Raglan.

 Diament na ramieniu.



4 komentarze:

  1. Wspaniały sweterek :-) Śliczne ażurowe wstawki i cudowny kolor :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje moje kochanienkie!! :-]] Lubię taki kolor :-]

    OdpowiedzUsuń