14 sierpnia 2015

Cap Sleeved Eyelet Top

Skończyłam tę bluzeczkę tydzień temu, ale dopiero teraz miałam sposobność wrzucić ją na mojego bloga. Wydziergałam ją całą z bawełny. Nie przepadam za dzierganiem z bawełny, ale muszę przyznać, że bluzka wyszła całkiem fajna. Miła w dotyku, miękka i przyjemnie się nosi. Wzór cap sleeved eyelet top wzięty z książki "Closley knit. Handmade gifts for ones you love", Hannah Fettig.
Druty 4mm, ściągacz 3,5mm.






Włóczka: Rico design essentials cotton dk. 50g/130m [zużyłam 6-7 motków]. 100% bawełna.




3 komentarze:

  1. Piękny, letni udzierg:) Ja uwielbiam bawełnę i wybaczam jej wszystko, nawet to, że się tak niemiłosiernie rozwarstwia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z bawełny nie robiłam jeszcze a bluzeczka jest ładna:) czy to są Twoje kwiatki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie moje kwiatki. To z ogrodu znajomych.

      Usuń