21 sierpnia 2015

Mitenki z warkoczem

Kupiłam piękną baby alpakę i od razu wiedziałam, że będzie to na mitenki, takie trochę dłuższe. Szczerze mówiąc miały być jeszcze dłuższe niż są, ale takie też są dobre. Chciałam ciepłe, wełniane mitenki [jakbym nie miała innych], ale inne już się nie liczą, chciałam nowe. Te będą perfekt. Jako wzorek zarzuciłam sobie taki ładny warkoczyk.
W ogóle, znowu mnie naszła wena na dzierganie mittens :-]







Włóczka: Wool and the gang. 100% baby alpaka [gryzie]. 50g, zużyłam cały motek. Kolor: lipstick red [u-uuuu-u ;-]. Druty 3,5mm i 4mm.

2 komentarze:

  1. Cudne! Przepiękny kolor i świetny warkocz - bardzo mi się podobają :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też pozdrawiam. Kolor jest taki soczysty czerwony ; -) w sam raz na szarą zimę!

      Usuń