4 października 2015

Baby basic cardigan

Dawno nie dziergałam mini sweterka. Kiedyś, kiedyś wydziergałam dwa, czy trzy. Niedługo w mojej rodzinie będzie nowe baby i zaczynam dziergać dzidziusiowe ubranka :-] Jeszcze nie wiem, czy będzie to bratanek, czy bratanica więc dziergam ubranka uniwersalne. Zaczynałam już kilka sweterków, ale póki co udało mi się dotrwać do końca tylko z jednym.
Basic Baby Cardigan według projektu Alany Dakos, dostępny na Raverly za darmo. Szybka i łatwa robótka, plus moje listki do dekoracji. Rozmiar 3-6 miesięcy.












Włóczka: Rico baby so soft dk. 100% akryl. Druty 3,5mm i 4mm. 100g/250m zużyłam prawie cały motek.





Malunek na ścianie przy stacji Crystal Palace, przy wejściu do parku Crystal Palace, gdzie można oglądać i podziwiać rzeźby dinozaurów.

5 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek. Ja też dziergam teraz dla maluszków:-) Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały malusi sweterek :-) Cudny kolor i rewelacyjny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń