9 października 2015

Komplecik dla malutkiej dziewczynki

Komplecik dla dzidzi złożony ze sweterka, czapeczki i bamboszków.





Pierwszy raz dziergałam sweterek na okrągło, od góry, ale który nie jest to raglanem. Już widziałam sweterki wydziergane w ten sposób i zawsze mnie intrygowały. Sposób jest bardzo prosty i ciekawy. Ilość i rozłożenie oczek zapożyczyłam stąd, ale wzorek już sobie sama wymyśliłam [niezbyt długo nad nim myślałam, jak widać] choć tamtejszy też jest bardzo ładny i pewnie go jeszcze wykorzystam. Długość rękawów i body trzeba już samemu sobie "ustalić", we wzorze tego nie ma.
Rozmiar sweterka jest na jakieś 6-10 miesięcy [zależy od rozmiaru dziecka, ale patrząc na rodziców, to dziecko nie powinno być wielkoludem ;-].

Bardzo, bardzo stare guziczki. Kupione na samym początku lat 90-tych. Teraz też można je kupić, widziałam w sklepie, tylko miały insze kolory.



Czapeczka
Rozmiar czapeczki jest na jakieś 0-3 miesiące. To druga wersja czapki. Pierwsza, którą zrobiłam wyszła bardzo malutka, w sumie taka dla noworodka, co nie jest złe, ale ja chciałam, żeby czapka była troszkę większa.

Malutki dzyngielek na czubeczku :-D

Bamboszki

Włóczka: Color Blend Yarn. 100% akryl. Druty 5mm. 

A tak się prezentuje sweterek na tymczasowym modelu ;-]


2 komentarze:

  1. Przecudny komplecik:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik :-) Cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń