15 listopada 2015

Czapeczka i buciki dla noworodka

Noworodka jeszcze nie ma, ale będzie w lutym. Mój malutki bratanek. Nareszcie wiem, jaka płeć i wiem żeby dziergać dla chłopca. Też można dziergać słodkie rzeczy, tylko nie za dużo różowego i "koronek" ;-]

Wczoraj wydziergałam czapeczkę Baby Bear Ears , a dzisiaj buciki Chaussons Mignons. Bamboszki wydziergałam z patrzenia ze zdjęcia i właściwie, dopiero przed sekundą, jak wklejałam adres z ravelry, to się skapnęłam, że pattern można za darmo sobie ściągnąć [! damn].
Buciki wyszły mi bardzo malutkie, ale noworodki też są malutkie :-] Wydaje mi się, że na pierwsze tygodnie będzie ok.








Błękitna włóczka:  Rico baby so soft dk. 100% akryl. Druty 3,5mm i 4mm. 100g/250m
Jasna włóczka: Sirdar Snuggly, Snuggly Spots. 100% akryl, druty 4mm.

3 komentarze:

  1. Śliczności wydziergałaś:-) Ja czekam na bliźniaki ( wnuki) też dwóch chłopców:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Pozdrawiam serdecznie. Jakoś przyjemniej się dzierga, jak wiadomo jaka to płeć i tez nie mogę się doczekać. Gratuluję bliźniaków wnuczków :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności dla maleństwa :-) spaniała czapeczka i śliczne kapciuszki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń