29 listopada 2015

Pomarańczowa jesień

Zaczęłam dziergać ten sweterek na początku jesieni, a skończyłam prawie pod koniec. Kolor iście jesienny, piękna, żywa pomarańcz. Włóczka 100% wełna superwash, na druach 4,5mm.
Dziergało mi się przyjemnie i w miarę szybko, ale z długimi przerwami. Wzór na przodzie miał być zupełnie inny - jesienne liście, ale jakoś mi nie wychodziło więc zmieniłam na takie proste "ptaszki" [jesienne paszki ;-] i też jest ładnie :-]














Ażurek w takie ptaszki..., może takie jesienne ptaszki odlatujące do ciepłych krajów?


No i w końcu zdecydowałam się na pomarańczowe guziczki z kwiatkami, bo są naprawdę urocze :-]







4 komentarze:

  1. Śliczny sweterek :-) Wspaniałe ażurowe ptaszki - pasują doskonale.
    Guziczki dobrałaś idealne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek!!!

    OdpowiedzUsuń