28 listopada 2015

Szybko poradźcie...

Proszę powiedźcie, które guziki mam wybrać, bo nie mogę się zdecydować :-[

- Te brązowe najbardziej pasują, ale wydają mi się takie trochę smutne i  nudne.
- Te pomarańczowe z zielonymi kwiatkami najbardziej mi się podobają, ale chyba są trochę zbyt dziecinne, choć podoba mi się fakt, że są takie wesołe.
- Te jakby żółte są ok, też mi się podobają, ale nie wiem, może trochę za jasne?

Poradźcie koleżanki dziergaczki.



Właściwie, może żadne nie pasują? Kupiłam 5 rodzajów różnych guzików do tego swetra i ciągle coś jest nie tak. :-[

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie kwiatki:-) Moim zdaniem są świetne i doskonale ozywią dzianine:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chyba się zdecyduję na kwiatki, bo też mi się podobają. Pozdrawiam :-]

      Usuń