30 grudnia 2015

Na Nowy Rok!

Wszystkim Dziewiarkom życzę obfitego w twórcze dzieła i wspaniałego Nowego Roku 2016!
 Oby w przyszłym roku wydziergało się więcej i piękniej niż w poprzednim, a także zdrowia i radości!


U mnie się dzierga baaaaardzo dawno obiecany, szary sweterek dla kogoś bliskiego na urodziny [więc się śpieszę ;-] z włóczki, którą też kupiłam baaaardzo dawno. 
Generalnie, wzięłam się za zużywanie zapasów, bo zazwyczaj dziergam z tego co dopiero co świeżo kupiłam, a te "stare" motki, to tylko tak leżą i leżą i grzecznie czekają..., ale ja pamiętam o was, mamusia nie zapomniała o żadnym najmniejszym kłębuszku [nie ma takiej opcji] i mam do was wszystkich piękne plany... :-D

2 komentarze:

  1. Dziękuję :-) I nawzajem szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Piękny wzór ma Twój szary sweterek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za wzór? Dziękuję za życzenia i nawzajem:)

    OdpowiedzUsuń