5 stycznia 2016

Szara myszka

czyli Autumn's End Alany Dakos. Już raz zrobiłam ten sweterek, właściwie to dokładnie rok temu, też w okresie świątecznym. Tym razem, sweterek został wydziergany w prezencie dla kogoś. Wydaje mi się, że będzie dobry i będzie się podobał. Włóczkę kupiłam dwa lata temu i pamiętam na pewno, że również był to okres świąteczny - tuż po świętach, jak teraz! :-] Zazwyczaj nigdy nie kupuję szarej włóczki [oprócz tej], nie przepadam za szarym, jest dla mnie... nudny. Jak tak się zastanowię, to wydaje mi się, że nawet nie posiadam ani jednego szarego ciuszka... hmm, mam jeden bardzo jasno szary polar. Jak byłam nastolatką, to pamiętam, że miałam szary sweterek i bardzo go lubiłam, był bawełniany [jakoś coś koło tego]. Nosiłam go kilka lat, aż w końcu do niczego się nie nadawał. Zazwyczaj nie wybieram szarego. Osoba, dla której wydziergałam ten sweterek, poprosiła o szary sweter półtorej roku temu i akurat miałam już kupną tą szarą włóczkę więc powiedziałam, że zrobię..., półtorej rok później się zrobił. Lepiej późno niż wcale. Włóczka Sublime 100% extra fine merino. Ja to bym nie powiedziała, że jest to extra fine, raczej całkiem takie normalne merino. Dość delikatne i miękkie, nie powiem, ale nie to żeby od razu extra fine. Takie przeciętne. Wydziergane na drutach 4,5mm, głównie.
Najważniejsze, że sweterek jest i jest fin-nie :-] [fajnie] :-D









Dziergałam go od dołu do pach, potem zostawiając w tym miejscu wzięłam się za rękawy. Potem dołączam rękawy do korpusy i dalej dziergałam do góry zmniejszając ilość oczek przy raglanowych skosach. Powiem szczerze, byłam już bardzo zmęczona tym sweterkiem i pomimo iż popełniłam poważne błędy, nie było mowy żeby pruć i poprawiać. Chciałam to skończyć.  Wygląda dobrze. Jak palcem nie pokażę, to nikt się nie skapnie... chyba.










Ps. Szary, jak szara, ponura i mokra, angielska pogoda przez 11 miesięcy w roku ;-]

4 komentarze:

  1. Bardzo przyjemniutki i fajny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny sweterek :-) Piękny wzór i świetny kolor.
    A ja bardzo lubię szare sweterki - bo wtedy mogę poszaleć z kolorowymi chustami :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) to fakt, że do szarego można dopasować kolorowe dodatki :-) pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Bardzo ładny udzierg :) Do wszystkiego, wygląda na cieplutki, a wzór zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń