28 lutego 2016

Szal Bordowy Dzwoneczek

Szal wydziergany dla kogoś w prezencie. Będzie on przekazany w czwartek i mam nadzieję, że się spodoba, aczkolwiek wybór kolorów tej osoby zaczyna się na białym i kończy na szarym z ewentualnym szaleństwem pudrowego różowego lub beżu. No to teraz będzie miała soczyste bordo :-].

No, a szal jaki jest każdy widzi :-]]
Mięciuchny, puchaty, lekki, ciepły, przytulaśny i całkiem ładniutki.
Wydziergany z pięknej włóczki Drops Alpaka Silk [alpaka i jedwab], druty 4,5 mm. Pierwszy raz dziergałam z tego rodzaju Dropsa i dziergało się całkiem przyjemnie bez większych przygód. Miałam i zużyłam dwa motki.



Tak, wiem, długo nie myślałam nad tym wzorem :-P Po prostu siadłam i zaczęłam dziergać.






Niech was nie zrazi szalony wzrok, to tylko radość z ukończonego dzieła.


Puszysty szaliczek pod wielką brodą.

Jednooki bandyta. 

Wspomnienie lata.
xx 


3 komentarze:

  1. Wspaniały szal :-) Cudny kolor i śliczne ażury - doskonały prezent :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny szal, cudny kolorek. Obdarowanemu na pewno się spodoba.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń