27 marca 2016

Chusta Ginkgo

Znalazłam Ginkgo Shoulderette Shawl na Ravelry już dawno temu. Bardzo mi się spodobała i wiedziałam, że muszę ją mieć. Ściągnęłam, schowałam do folderu i czekałam na odpowiedni moment i odpowiednią włóczkę. Została mi jeszcze włóczka Debbie Bliss Baby Cashmerino i to w dodatku w żółtym kolorze więc nadawała się perfekcyjnie. Dziergało się bardzo przyjemnie bez cierpienia wywodzącego się z przerabiania tysiąca oczek w jednym rzędzie. 







 Druty 4,5 i 5 mm.

 Rogi chusty zrobiłam po swojemu, czyli tak żeby listki ładnie się układały.

Również dodałam kropki/dziurki żeby mi się mniej nudnie dziergało.

6 komentarzy:

  1. Piękna! Doskonale wygląda w tym kolorze :-)
    Pozdrawiam serdecznie i świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i ciekawa, kropeczki bardzo do niej pasują. Nie wiem dlaczego jeszcze do tej pory nie zrobiłam tej chusty. Ciągle o niej zapominam... :) Dzięki za przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moja też długo czekała aż sobie o niej przypomniałam :-)

      Usuń
  3. Jeszcze nie robiłam tej chusty a wygląda fantastycznie a jeszcze w takim kolorze:)) pozdrawiam życząc mokrego Dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, wiosenna chusta a kropeczki-ażurki dodają jej jeszcze uroku. U mnie też w kolejce do wydziergania od dawna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń