19 marca 2016

Dwa sweterki

16 marca urodził się mój siostrzeniec Michael !!! Jest słodki, jak cukierek :-]]]



Troszkę wcześniej wzięłam się za dzierganie [kolejnego] sweterka dla niego, a jako że miałam dużo włóczki [akryl] miałam zamiar wydziergać dwa sweterki. Gdy skończyłam pierwszy, automatycznie zarzuciłam na druty oczka na drugi, ale dodając kilka oczek więcej, bo myślę sobie, drugi zrobię troszkę większy, będzie na później. Potem, myślę sobie, właściwie nie będę robić drugiego sweterka takiego samego, zrobię kardigan. Następnie, myślę sobie, nie będę znowu robić takiego gładkiego, jak poprzedni z samych oczek prawych, dam jakiś fajny chłopięcy wzorek :-] No i tak to wyszło. Dwa bliźniacze sweterki, które nie są takie same ;-D


















Dwa misie, dwa sweterki, jedno dziecko, niezliczona ilość miłości.





4 komentarze:

  1. Gratuluję. Dużo zdrówka dla Maluszka. Sweterki sa piękne:-). Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne sweterki dla małego mężczyzny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń