24 marca 2016

Szalik jeżynowy

Kilka tygodni temu uznałam, że mam dosyć tego szalika, który noszę przez całą zimę i który, również nosiłam rok wcześniej i chcę coś nowego, coś wełnianego i do ogrzewania ;-] czyli coś super fajnego. Wzięłam się do pracy ochoczo. No, ale jakoś tak wyszło, że podczas dziergania zarzuciły mi się na druty inne projekty i pomimo iż, szalik  dziergał mi się szybko, to z dużymi i długimi przerwami. W międzyczasie nastała kalendarzowa wiosna, zima się skończyła, zrobiło się cieplej, a ja zaczęłam nosić wiosenne, bawełniane chusty.
Nic to. Szalik mi się bardzo podoba i będzie na przyszły rok :-].
Gruby, ciepły, wykonany z pięknej włóczki Dropsa Nepal 65% wełny, 35% alpaki, na drutach 6mm. Długość - 154 cm.












2 komentarze:

  1. Piękny szalik, a zdjęcie z misiem fantastyczne:-). Wesołych Świat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szalik :-) Śliczne warkocze i doskonały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń