19 kwietnia 2016

Chusta Dew Drops

Ta bardzo piękna chusta według projektu Bex Hopkins wpadła mi w oko od razu jak ją zobaczyłam. Wydziergałam ją z delikatnej alpaki z dodatkiem jedwabiu, Drops Baby Alpaka Silk na drutach 3,75mm. Trochę się z tą chustą umordowałam, muszę się przyznać, bo mając milion oczek na drutach, przejście jednego całego panelu z kroplami zajmowało mi cały dzień. Dlatego, dziergałam tę chustę tylko jeden dzień w tygodniu, w weekendy, w sobotę, albo w niedzielę i dlatego chusta powstawała długo. Warto było się pomęczyć. Chusta wyszła bardzo ładnie i efektownie.










I oto tą piękną chustą będę kończyć sezon chustowy, jak na teraz. Mam jeszcze jedną cieniutką włóczkę na chustę w kolorze pistacjowym. Nawet już brałam się za dzierganie nowej chusty, ale nie szło mi i stwierdziłam, że jednak nie, wrócę do tego, jak mnie znowu najdzie.

8 komentarzy:

  1. Przepiękna chusta. Wzór, wg mnie jeden z najładniejszych. Mam też taką chustę z kauni. Kocham
    ją nieustająco. Muszę chyba zrobić jeszcze jedną. A sposób dziergania tylko jeden dzień w tygodniu jest wspaniały. Można dłużej kontentować robótką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i jak się poświęca jeden cały dzień tylko chuście i tylko raz w tygodniu, to się jej daje cały swój czas, uwagę i serce i wtedy powstaje pomału, ale uważnie i bez frustracji z powodu długich rzędów. Chusta jest piękna i taka... romantyczna :-] dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Cudo! Przepiękny wzór i doskonały kolor :-)
    Od dawna podoba mi się ten wzór, a w Twojej wersji wygląda doskonale.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam :-] kolor faktycznie jest bardzo ładny. Trochę taki morski. :-]

      Usuń
  3. Podoba mi się że jest z grubszej włóczki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna jest. Podoba mi się zarówno kolor jak i ten ciekawy wzór.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń